Директор – Савенкова Наталя Анатоліївна.

Практичний психолог – Андрієнко Наталія Георгіївна

Вчитель-дефектолог – Бугло Ірина Олексіївна

Вчитель-логопед – Ткаченко Наталія Володимирівна

Андрієнко Наталія Георгіївна

Фахівець (консультант) ІРЦ (практичний психолог)

Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення)Перша вища
Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, 2002 р.
Спеціальність за дипломом,
кваліфікація
«Початкове навчання», вчитель початкових класів
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення)Друга вища
Інститут післядипломної освіти Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди, 2004 р.
Спеціальність
за дипломом,
кваліфікація
«Менеджмент організації, психологія», менеджер освіти, практичний психолог
Додаткова
освіта

Нейропсихологічна діагностика та корекція в дитячому віці. Використання методів сенсорної інтеграції на практиці. Використання методів нейролінгвістичного програмування в консультативній практиці та інші
Напрями роботи- первинний прийом батьків для роз’яснення правил проходження комплексної оцінки або отримання корекційно-розвиткових послуг на базі ІРЦ;
- проведення психолого-педагогічної оцінки розвитку когнітивної та емоційно-вольової сфер дитини,
- надання психолого-педагогічних, корекційно- розвиткових послуг,
- консультування та методична допомога фахівцям, які беруть участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами,
- консультування батьків (або законних представників) дітей з ООП стосовно мережі закладів дошкільної, ЗЗСО та інших, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти,
- ознайомлення батьків з висновками про комплексну оцінку та умовами навчання та отримання корекційно- розвиткових послуг,
проведення бесід та консультацій з батьками щодо формування позитивної мотивації розвитку дітей з ООП, ознайомлення з динамікою проходження корекційно- розвиткових занять дітьми,
- надання рекомендацій щодо сприяння подальшому гармонійному розвитку дитини з ООП,
- взаємодія з батьками (законними представниками) дітей з ООП та закладами освіти, з метою моніторингу динаміки розвитку дитини.

Ткаченко Наталія Володимирівна

Фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-логопед)

Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення)Перша вища
Харківський національний педагогічний університет
ім. Г.С.Сковороди, 2010 р.
Спеціальність за дипломом, кваліфікація«Дошкільне виховання», викладач дошкільної педагогіки та психології, вихователь дітей дошкільного віку, організатор-методист з дошкільного виховання, логопед
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення)Друга вища
Харківський національний педагогічний університет
ім. Г.С.Сковороди, 2019 р.
Спеціальність за дипломом, кваліфікація«Спеціальна освіта», викладач корекційної педагогіки (логопедії). Вчитель-логопед. Вчитель-реабілітолог. Вчитель-дефектолог шкіл з інклюзивним навчанням.
Додаткова освітаКурс «Дієва інклюзія» 2021 р.; «Логопедичний та зондовий масаж в корекції звуковимови. Фасціальне кінезіотейпування в логопедичній практиці» 2021 р.
Напрями роботи- Проводить діагностичну оцінку мовленнєвого розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
- Робить висновок на основі даних діагностичної оцінки.
- Приймає участь у засіданнях фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки.
- Ознайомлює батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічної допомоги у навчальних закладах (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).
- Надає консультації та взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти (ЗДО), закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) з питань організації інклюзивного навчання.
- Надає консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям.
- Надає корекційно-розвиткову та педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у ЗДО та ЗЗСО (не відвідують навчальні заклади) у межах своєї фахової компетенції.
- Приймає участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з питань організації надання педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.

Бугло Ірина Олексіївна

Фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-дефектолог)

Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення)Перша вища
Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, 1993 р.
Спеціальність за дипломом,
кваліфікація
«Педагогіка та методика початкового навчання», учитель початкових класів
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення)Друга вища
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С Макаренко, 2016 р.
Спеціальність
за дипломом,
кваліфікація
«Корекційна освіта», олігофренопедагог, вчитель дітей з вадами розумового розвитку, логопед, вчитель дітей з порушеннями мовлення
Додаткова
освіта

Семінар «Логопедичний та зондовий масаж в корекції звуковимови. Фасціальне кінезіотейпування в логопедичній практиці».
Напрями роботи- Проводить діагностичну оцінки розвитку навчальної діяльності дитини, з метою визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь і навичок дітей дошкільного віку.
- Планує і здійснює навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають вади у фізичному або розумовому розвитку.
- Забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації.
- Вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини.
- Обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесу.
- Проводить консультації та забезпечує методичну допомогу фахівцям, які беруть участь в командах психолого педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами,
- Надає консультативну допомогу та проводить бесіди з батьками (або законними представниками) дітей з ООП стосовно формування позитивної мотивації щодо розвитку дітей.