Директор – Савенкова Наталя Анатоліївна.
Практичний психолог – Андрієнко Наталія Георгіївна
Вчитель-дефектолог – Бугло Ірина Олексіївна
Вчитель-логопед – Ткаченко Наталія Володимирівна
Андрієнко Наталія Георгіївна
Фахівець (консультант) ІРЦ (практичний психолог)
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення) | Перша вища Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, 2002 р. |
Спеціальність за дипломом, кваліфікація | «Початкове навчання», вчитель початкових класів |
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення) | Друга вища Інститут післядипломної освіти Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди, 2004 р. |
Спеціальність за дипломом, кваліфікація | «Менеджмент організації, психологія», менеджер освіти, практичний психолог |
Додаткова освіта | Нейропсихологічна діагностика та корекція в дитячому віці. Використання методів сенсорної інтеграції на практиці. Використання методів нейролінгвістичного програмування в консультативній практиці та інші |
Напрями роботи | - первинний прийом батьків для роз’яснення правил проходження комплексної оцінки або отримання корекційно-розвиткових послуг на базі ІРЦ; - проведення психолого-педагогічної оцінки розвитку когнітивної та емоційно-вольової сфер дитини, - надання психолого-педагогічних, корекційно- розвиткових послуг, - консультування та методична допомога фахівцям, які беруть участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, - консультування батьків (або законних представників) дітей з ООП стосовно мережі закладів дошкільної, ЗЗСО та інших, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, - ознайомлення батьків з висновками про комплексну оцінку та умовами навчання та отримання корекційно- розвиткових послуг, проведення бесід та консультацій з батьками щодо формування позитивної мотивації розвитку дітей з ООП, ознайомлення з динамікою проходження корекційно- розвиткових занять дітьми, - надання рекомендацій щодо сприяння подальшому гармонійному розвитку дитини з ООП, - взаємодія з батьками (законними представниками) дітей з ООП та закладами освіти, з метою моніторингу динаміки розвитку дитини. |
Ткаченко Наталія Володимирівна
Фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-логопед)
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення) | Перша вища Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, 2010 р. |
Спеціальність за дипломом, кваліфікація | «Дошкільне виховання», викладач дошкільної педагогіки та психології, вихователь дітей дошкільного віку, організатор-методист з дошкільного виховання, логопед |
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення) | Друга вища Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, 2019 р. |
Спеціальність за дипломом, кваліфікація | «Спеціальна освіта», викладач корекційної педагогіки (логопедії). Вчитель-логопед. Вчитель-реабілітолог. Вчитель-дефектолог шкіл з інклюзивним навчанням. |
Додаткова освіта | Курс «Дієва інклюзія» 2021 р.; «Логопедичний та зондовий масаж в корекції звуковимови. Фасціальне кінезіотейпування в логопедичній практиці» 2021 р. |
Напрями роботи | - Проводить діагностичну оцінку мовленнєвого розвитку дитини з особливими освітніми потребами. - Робить висновок на основі даних діагностичної оцінки. - Приймає участь у засіданнях фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки. - Ознайомлює батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічної допомоги у навчальних закладах (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти). - Надає консультації та взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти (ЗДО), закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) з питань організації інклюзивного навчання. - Надає консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям. - Надає корекційно-розвиткову та педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у ЗДО та ЗЗСО (не відвідують навчальні заклади) у межах своєї фахової компетенції. - Приймає участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з питань організації надання педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. |
Фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-дефектолог)
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення) | Перша вища Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, 1993 р. |
Спеціальність за дипломом, кваліфікація | «Педагогіка та методика початкового навчання», учитель початкових класів |
Освіта (назва ВНЗ, рік закінчення) | Друга вища Сумський державний педагогічний університет ім. А.С Макаренко, 2016 р. |
Спеціальність за дипломом, кваліфікація | «Корекційна освіта», олігофренопедагог, вчитель дітей з вадами розумового розвитку, логопед, вчитель дітей з порушеннями мовлення |
Додаткова освіта | Семінар «Логопедичний та зондовий масаж в корекції звуковимови. Фасціальне кінезіотейпування в логопедичній практиці». |
Напрями роботи | - Проводить діагностичну оцінки розвитку навчальної діяльності дитини, з метою визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь і навичок дітей дошкільного віку. - Планує і здійснює навчальну, виховну, корекційну, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають вади у фізичному або розумовому розвитку. - Забезпечує умови для засвоєння ними відповідних навчальних та компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових індивідуальних особливостей дітей, сприяє їх соціальній реабілітації та адаптації, профорієнтації. - Вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини. - Обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесу. - Проводить консультації та забезпечує методичну допомогу фахівцям, які беруть участь в командах психолого педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, - Надає консультативну допомогу та проводить бесіди з батьками (або законними представниками) дітей з ООП стосовно формування позитивної мотивації щодо розвитку дітей. |